Firmy sledují vlastní cíle, k jejichž naplnění potřebují, abych jejich zaměstnanci zůstali vitální po fyzické i psychické rovině. Pro tyto potřeby jsme podle našich nejlepších znalostí a zkušeností koncipovali dva pravidelné programy a vybrali tři vhodné druhy jógy. Nejnověji jsme do nabídky zařadili výuku meditace, protože toto cvičení mysli podobně jako jóga snižuje napětí, vyvolává pocit spokojenosti a má vliv i na fyzické zdraví. Jejím praktickým důsledkem je zlepšení produktivity (koncentrace, paměti a tvořivosti).

První program počítá s pravidelnou lekcí v daný čas a den v pracovním týdnu po dobu jednoho „semestru“ (např.: každou středu v poledne). Druhý se snaží obnovit energii zaměstnanců lekcí v každý pracovní den po dobu jednoho měsíce (např.: každý den od 7:30). V obou případech nastane po uplynutí období nějaká změna. Jak velká? To vyhodnotíme pomocí dotazníku u zúčastněných zaměstnanců a výsledky předáme zadavateli programu, tj. vám. Dáváme základní možnost výběru mezi třemi druhy jógy, které se nejvíce hodí pro určitou denní dobu: 

Ráno: Pránájáma ásana jóga
Tahle hodinová ranní lekce osvěží a dobře naladí na celý den. Cvičení se skládá z rozcvičky, dechových cvičení a lehkých poloh. V Patanjali Yogpeeth v Indii jej učí Swami Ramdevji Maharaj a je užitečné komukoliv bez rozdílu fyzických schopností a věku. Obzvláště ji doporučujeme pro ty, kteří z jakéhokoliv důvodu nemohou, nebo nechtějí aktivně sportovat.

Poledne: Vinjása
Pro osvěžení a posílení během dne se hodí tento hodinový výběr z jógových poloh založený na tradičním indickém cvičení z Majsůru zvaném Aštanga vinjása. Méně časově a fyzicky náročná než-li původní indická série, avšak vybírá z ní všechny podstatné prospěšné elementy.

Večer: Aštanga vinjása
Vedená 1,5-hodinová lekce dynamické jógy, která rozvíjí pružnost těla a sílu. Začíná zahřátím těla pozdravy slunci, následuje cvičení jednotlivých poloh s výdrží 5-ti dechů a končí krátkou relaxací. Důraz je kladen na kvalitu dechu a práci svalů trupu. Lekce je svou vícevrstevnou koncepcí užitečná pro všechny úrovně fyzické zdatnosti a je vhodná pro lidi s chutí vydat ze sebe fyzické úsilí.

Meditace
Chtěli byste začít s meditací, která přináší tolik potřebné uvolnění, příjemnou koncentraci a úžasné hluboké poznání? Není to nic těžkého, ale taky to nejde samo: je třeba se to postupně naučit. Odměnou vám bude znovuobjevená radost a neobyčejné schopnosti. Používáme theravádovou tradici meditace samatha a satipathana-vipassana, neboli meditace klidu a všímavosti-vhledu, což jsou nejrozšířenější a dle zkušeností také nejúčinnější meditace. Lekce bývá rozdělena na čtyři části; každou se posunete o krůček dál ve schopnosti meditovat:
° Úvodní instrukce a vedená meditace
° Teorie a praktické tipy pro překonání překážek
° Samostatná meditace v tichu
° Otázky a odpovědi, zopakování hlavních poznatků

Podrobnější informace o učiteli a technice meditace naleznete zde.